Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj. Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní... Celý popis
Koupit za 690 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Strategie úspěšného podniku - Zdeněk Souček - 17x25 cm
Doprava:
69 Kč
Skladem
690 Kč
Koupit za 690 Kč
Strategie úspěšného podniku
Doprava:
69 Kč
Skladem
639 Kč
Koupit za 639 Kč
Strategie úspěšného podniku
Doprava:
69 Kč
Skladem
650 Kč
Koupit za 650 Kč
Strategie úspěšného podniku - Zdeněk Souček
Doprava:
49 Kč
Skladem
690 Kč
Koupit za 690 Kč
Strategie úspěšného podniku, 1. vydání – Souček Zdeněk, B5, Pevná vazba, 456 stran
Doprava:
zdarma
Skladem
690 Kč
Koupit za 690 Kč
Popis
Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj.
Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě.
Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit.
Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel. Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady.
Kniha má široké uplatnění. Je určena nejen vlastníkům a vedoucím manažerům firem, ale také těm, kteří chtějí s podnikáním teprve začít. V neposlední řadě je vhodnou studijní pomůckou pro studenty VŠ ekonomického zaměření a posluchače studia MBA.
O autorovi
Prof. Dr. Zdeněk Souček, DrSc. je nejen známým autorem řady knih a článků, ale především zkušeným praktikem, který pracoval v top manažerských funkcích v ČR i v zahraničí, ale také ve vědeckých, pedagogických a poradenských funkcích.
Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě.
Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit.
Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel. Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady.
Kniha má široké uplatnění. Je určena nejen vlastníkům a vedoucím manažerům firem, ale také těm, kteří chtějí s podnikáním teprve začít. V neposlední řadě je vhodnou studijní pomůckou pro studenty VŠ ekonomického zaměření a posluchače studia MBA.
O autorovi
Prof. Dr. Zdeněk Souček, DrSc. je nejen známým autorem řady knih a článků, ale především zkušeným praktikem, který pracoval v top manažerských funkcích v ČR i v zahraničí, ale také ve vědeckých, pedagogických a poradenských funkcích.
Parametry
Autor | Zdeněk Souček |
Jazyk | české |
Nakladatelství | C. H. Beck |
Rok vydání | 2015 |
Výrobce | C.H.BECK |
Počet stran | 456 |